Frequently Asked Questions
1. Op welke locaties kan ik een training volgen?
De trainingen van TU Campus vinden plaats op onze centrale locatie in Maarssen, op een TU locatie bij u in de buurt en in ons inspiratiecentrum in Zwolle.
In Zwolle worden de duurzaamheidstrainingen verzorgd. Deze kunnen enkel hier plaatsvinden. Het practicum is daar helemaal voor ingericht met warmtepompen, zonnepanelen, materiaal en bevestigingsdaken.
2. Ontvang ik na de training een certificaat?
U ontvangt altijd een bewijs van deelname. Voor gecertificeerde trainingen ontvangt u een certificaat. In ons aanbod staat vermeld welke training wel of niet gecertifieerd is.
3. Ik wil mij afmelden voor een training. Hoe kan ik annuleren?
U kunt enkel per mail een training annuleren. In onze annuleringsvoorwaarden leest u hier meer over. Belangrijk om te weten is dat:
- 4 weken voor aanvang van de training = gratis
- 2 weken voor aanvang van de training = 50% van het totale lesgeld
- minder dan 2 weken voor aanvang van de training = 100% (volledige bedrag) verschuldigd
4. Mag een collega in mijn plaats de training volgen?
Jazeker dat mag. Stuur de volgende gegevens per mail naar
tucampus@technischeunie.com:
voor- en achternaam, e-mailadres, geboortedatum en geboorteplaats. Die laatste twee zijn nodig om een bewijs van deelname of een certificaat uit te reiken.
5. Moet ik altijd een klantnummer hebben van TU om in te schrijven voor een training?
Ja, zonder klantnummer kunt u niet deelnemen aan de training. Ga naar
www.tucampus.nl om uzelf in te schrijven als klant.
6. Kan ik met ons bedrijf ook in-company een training volgen?
Ja, dat kan. Dit is wel afhankelijk van een aantal voorwaarden (aantal deelnemers, geschiktheid locatie, etc.). Neem voor informatie contact op met het office management van TU Campus.
7. Wanneer ontvang ik de factuur?
U ontvangt de factuur altijd na afronding van de training, nooit daarvoor.